Predstavljen novi vizualni identitet Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije

U prostorijama Županijske uprave u utorak, 18.veljače održana je konferencija za medije na kojoj je
predstavljen novi vizualni identitet i promidžbeni materijali Turističke zajednice Koprivničko-križevačke
županije. Konferenciji su prisustvovali župan Darko Koren, ujedno i predsjednik županijske Turističke
zajednice, zamjenik župana Darko Sobota, pomoćnica direktora Turističke zajednice županije Kristina Sočev
sa suradnicima te pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, komunalne djelatnosti i poljoprivredu Marijan
Štimac.


Župan je uvodno kazao kako Podravina i Prigorje imaju velik turistički potencijal zbog svojih prirodnih ljepota i
kulturnog bogatstva te jedinstvene gastronomske i enološka ponude pri čemu veliku važnosti ima i dobar
geostrateški položaj županije.
„Osvježili smo vizualni identitet naše Turističke zajednice kojeg smo nazvali Podravina i Prigorje Paleta
doživljaja i koji će uvjeren sam još više doprinijeti turističkoj prepoznatljivosti županije. Što se turizma tiče
svjesni smo da imamo velike potencijale koje treba još više iskoristiti. Nažalost na području županije nemamo
toplice koje bi u sklopu zdravstvenog turizma poticale i druge projekte, no dobro upravljamo i razvijamo ono s
čime raspolažemo. Činjenica je da kontinentalni turizam raste, pokazuju to i provedena istraživanja koje je
proveo Institut za turizam, a na nama je da potičemo dodatne sadržaje koji će privlačiti turiste. To i činimo
podupirući značajne manifestacije te osmišljavanjem novih događanja poput Virovske Prkačijade i drugih
manjih manifestacija koje su postigle veliki uspjeh. Potrebno je unaprijediti turističku infrastrukturu i otvoriti
smještajne kapacitete, no u tom pogledu važno je kazati kako javni sektor ne može biti nositelj velikih
turističkih projekata već on mora biti logistička potpora privatnom sektoru“, pojasnio je župan.

Županija ima planove i viziju daljnjeg razvoja turističke ponude, dodao je župan, a jedan od najvažnijih
projekata koji će turistički unaprijediti sjeverozapadnu Hrvatsku jest i projekt revitalizacije dvorca Inkey u
Rasinji koji je Županija prošle godine kupila na javnoj dražbi kako bi ga spasila od daljnjeg propadanja.
„Na tom važnom projektu temeljimo naše buduće planove. Kandidirali smo se za sredstava za pripremnu
dokumentaciju u Ministarstvu kulture te očekujemo pozitivne rezultate nakon čega krećemo u projektiranje i
osmišljavanje koncepta na koji ćemo nadograditi i druge projekte“, kazao je župan te pohvalio rad županijske
Turističke zajednice koja ima vrlo važnu ulogu u razvoju turizma na području Koprivničko-križevačke županije.
„Čestitam vodstvu i djelatnicima na uspješnom radu i doprinosu u promociji turizma naše županije.
Financijski plan za ovu godinu veći je od prošlogodišnjeg kroz povećane prihode HTZ-a i Ministarstva turizma
i to će nam pomoči u realizaciji programa. Glavna zadaća je izraditi Strategiju razvoja turizma KKŽ za iduće
desetogodišnje razdoblje i vjerujem kako ćemo taj strateški dokument koji će usmjeriti naš razvoj kvalitetno
napraviti“, zaključio je župan.
Pomoćnica direktora Turističke zajednice županije Kristina Sočev potom je predstavila novi vizualni identitet
Turističke zajednice koja će se brendirati pod sloganom „Podravina i Prigorje Paleta doživljaja“. U sklopu
projekta redizajniran je omot promotivnog turističkog filma, izrađene su turistička karta Koprivničko-križevačke
županije, brošura Paleta kulture Podravine i Prigorja, kalendar događanja za 2020.godinu te je izrađena nova
internet stranica podravinaiprigorje.hr. Kako je naglasila Sočev, novim će se vizualnim identitetom uvelike
pospješiti prezentacija prirodnih ljepota i turističkih sadržaja kojima županija raspolaže.
„Primijetili smo da je potrebno osvježiti postojeći dizajn koji je već pomalo zastario, novim i atraktivnijim
vizualom i vjerujem kako smo u tome uspjeli. Da bi ste se kvalitetno predstavili u svijetu potrebno je imati
dobre materijale, a odlučili smo se i za novi logo koji objedinjuje naše posebnosti te slogan Paleta kulture
zbog raznovrsnosti ponude čime smo obuhvatili sve sadržaje i turističke segmente kojima raspolažemo uz
naglasak županije kao poželjne izletničke destinacije. U našem kalendaru je čak 180 različitih turističkih
događanja kroz godinu što svjedoči raznovrsnosti ponude, a materijali sve to prate i daju sve važne
informacije na hrvatskom i engleskom jeziku. Otvoreni smo za daljnju nadopunu i proširenje ponude pa ovim
putem pozivam i privatni sektor da nam se jave ako ih nismo obuhvatili ovim promidžbenim
materijalima“, napomenula je Sočev te najavila turistička događanja koja će se odvijati u nekoliko idućih
mjeseci.

Sočev je dodala kako su u izradi i brošure Eno-gastro paleta i aktivni turizam, a Turistička zajednica
intenzivno radi i na razvijanju konjičkog turizma te je certificirano i prvih 100-tinjak kilometara konjičkih
turističkih staza u sklopu zajedničkog projekta četiri županijske turističke zajednice. Nastavljaju se i projekti
Volim Podravinu i Prigorje, Pisanica od srca, Obilježavanje Dana planete zemlje, Ljeto na Šoderici, a kreće se
i u projekt Rafting po Dravi čime će se popularizirati rijeka Drava i aktivni turizam.
„Nema mjeseca, pa čak ni vikenda ove godine u kojem nema neke aktivnosti ili manifestacije. Jedna od većih
manifestacija održat će se već 27. ožujka, otvara se izložba našeg poznatog projekta kojim promoviramo
naivnu umjetnost, Pisanica od srca koja će po prvi puta biti otvorena do Uskrsnog ponedjeljka 14.
travnja“, kazala je Sočev.
Pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, komunalne djelatnosti i poljoprivredu Marijan Štimac naglasio je
kako je za sve aktivnosti iz sektora turizma u županijskom proračunu osigurano ukupno 2,5 milijuna kuna od
čega je 800 tisuća kuna namijenjeno za projektno-tehničku dokumentaciju za dvorac Inkey, Turističke
zajednica za svoj rad će dobiti 1,1 milijun kuna, 400 tisuća kuna je planirano za nastavak aktivnosti vezane
za projekt cikloturizma, a za najznačajnije županijske manifestacije je rezervirano 120 tisuća kuna. Što se tiče
cikloturizma, Štimac je kazao kako je do sada u infrastrukturu i vidljivost projekta uloženo oko 1,1 milijun
kuna.
„Prije tri godine nismo imali označene i kategorizirane cikloturističke rute, no danas ih imamo 10 i sve su
označene GPS-om od kojih je najvažnija međunarodna biciklistička ruta pod nazivom EuroVelo 13 koju smo
doveli do Koprivnice. Cilj je turiste koji se kreću međunarodnom rutom duže zadržati na području županije. Do
sada smo na 10 lokacija uspostavili 10 biciklističkih odmorišta s pratećom infrastrukturom, a ove bi godine
voljeli izgraditi novih 10 odmorišta na ruti Balaton – Karlobag koja prolazi kroz našu županiju. Paralelno
provodimo i program Amazon od Europe u sklopu kojeg planiramo uspostaviti internet stranicu gdje će svi
pružatelji usluga moći staviti svoje smještajne i uslužne ponude tako da cikloturisti koji dolaze izvana
unaprijed mogu rezervirati svoj smještaj. Uspostavit će se ruta koja će se preklapati s dravskom i EuroVelo te
će se izgraditi i dva odmorišta, na jezerima Šoderica i Čingi-Lingi i to će biti novi dodatni sadržaj u sklopu
projekta cikloturizma na području županije„ istaknuo je Štimac.

Služba ureda župana

Pratite nas na društvenim mrežama!