Suradnja u sklopu projekta "Sportska Hrvatska"

Na sjednici Turističkog vijeća usvojen je prijedlog odluke o marketinškoj i PR suradnji u sklopu projekta “Sportska Hrvatska”, kao i prijedlozi suradnje s organizatorima mega događanja u Hrvatskoj, u koje su za ovu godinu uključeni Snježna kraljica, Ultra Europe Festival, INmusic festival i teniski turnir ATP Croatia Open Umag.

Napominjući kako je sport jedan od važnih čimbenika prepoznatljivosti, ministar Cappelli je na sjednici kazao da će se ove godine u okviru projekta “Sportska Hrvatska” financirati nekoliko vrhunskih sportskih događanja, koja se ističu i nacionalnim i međunarodnim ‘karakterom’ te time i jedinstvenošću i snažnijim medijskim praćenjem.

“Na povećanju prepoznatljivosti Hrvatske u međunarodnim okvirima radimo i kroz osmišljanje novih kreativnih aranžmana koji postaju motiv dolaska te dodjeljujemo i bespovratna novčana sredstava za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda, koji obogaćuju turističku ponudu, pridonose produljenju turističke sezone, smanjenju sezonalnosti i stvaranju prepoznatljivog imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa”, kazao je Cappelli.

Turističko vijeće HTZ-a usvojilo je i prijedlog javnog poziva za iskazivanje interesa za provedbu posebnih promotivnih projekata i aktivnosti oglašavanja na emitivnim tržištima u 2020., za čiju je provedbu osigurano 9,25 milijuna kuna za projekte i aktivnosti na 15 tržišta (Njemačka, Velika Britanija, Austrija, Švicarska, Italija, Francuska, Švedska, Norveška, Nizozemska, Poljska, Rusija, Ukrajina, Mađarska, Češka i Slovenija).

Javnim pozivom, kako su odlučili, dodjeljivat će i potpore programima destinacijskih menadžment kompanija (DMC) u 2020., i to za programe i turističke proizvode koji pridonose aktiviranju neiskorištenih turističkih resursa i kreiranju novih motiva dolazaka turista na području cijele Hrvatske, ali s naglaskom na razdoblja pred i posezone te kontinent.

Vijeće je prihvatilo i suradnju s Europskim udruženjem putničkih agenata i turoperatora (ECTAA) u 2020. te će ECTAA kroz kampanju Hrvatsku preporučivati kao preferiranu destinaciju, a ta kampanja počinje 1. srpnja 2020. i trajat će šest mjeseci.

Vlada RH

Pratite nas na društvenim mrežama!