Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje

Turističke zajednice grada Zagreba i Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca/Around Zagreb“. Dvije turističke zajednice time promoviraju glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

„Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Kampanja „Blizu grada, blizu srca/Around Zagreb“ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene“, izjavila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.

„Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca/Around Zagreb“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku“, poručila je direktorica TZZŽ, Ivana Alilović.

Ističemo, kampanja TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna. (Ministarstvo turizma)

Pratite nas na društvenim mrežama!