HTZ: pojačane promotivne aktivnosti u Njemačkoj, Austriji, Velikoj Britaniji i Italiji

Uz veliku promotivnu kampanju „The Vacation You Deserve Is Closer Than You
Think“, koja je i dalje aktivna na ključnim europskim tržištima, a ista je početkom
srpnja pokrenuta i na tržištima Velike Britanije i Italije, Hrvatska turistička zajednica
provodi i pojačane marketinške aktivnosti na tržištima Njemačke, Austrije i Velike
Britanije. Riječ je o online kampanjama na društvenim mrežama, Google tražilici te
plasmanu native članaka na najčitanijim portalima, a cilj je pružanje svih relevantnih
informacija za siguran dolazak i boravak turista u Hrvatskoj koja se na taj način
dodatno pozicionira kao sigurna turistička destinacija.

„Pojačane promotivne aktivnosti do kraja kolovoza provodimo na tržištu Njemačke i
Austrije obzirom da je riječ o vrlo važnim tržištima za hrvatski turizam na kojima se
Hrvatska i dalje nalazi na popisu sigurnih zemalja. To nam daje optimizam za daljnju
realizaciju turističkog prometa koja je u srpnju u slučaju Njemačke na visokih 90 posto
lanjskog rezultata. Tržište koje nas je također nedavno uvrstilo na popis sigurnih
zemalja i koje se počelo otvarati uspostavom aviolinija je Velika Britanija u kojoj smo
percipirani kao sigurna zemlja, a ovim aktivnostima taj status želimo dodatno
učvrstiti. U kolovozu očekujemo pojačani turistički promet s tržišta Italije, dok smo na
tržištu Nizozemske odlučili zadržati promotivne aktivnosti obzirom da smo i dalje
tražena destinacija među nizozemskim ljubiteljima putovanja“, izjavio je direktor
Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako očekuje da će se
Hrvatska u Nizozemskoj uskoro vratiti na listu sigurnih i stabilnih zemalja za
putovanje.

Da su aktivnosti dobro prihvaćene potvrđuje i velik broj komentara po tržištima u
sklopu kojih mnogi turisti hvale Hrvatsku kao turističku destinaciju, najavljuju svoj
dolazak, ali i međusobno preporučuju što posjetiti i doživjeti u Hrvatskoj. „Od kraja
svibnja do danas više od 67 milijuna ljudi vidjelo je naše promotivne oglase, dok je na
spomenutim tržištima video kampanje vidjelo više od 38 milijuna ljudi“ nadodao je
Staničić naglasivši da je Hrvatska trenutno jedina zemlja na Mediteranu koja u srpnju
bilježi gotovo 60 posto prošlogodišnjih srpanjskih turističkih rezultata.

Pratite nas na društvenim mrežama!