HUT: U prvih 20 dana srpnja 1,5 milijuna dolazaka i 11 milijuna turističkih noćenja

Hrvatska u prvih dvadeset dana srpnja bilježi više od 1,5 milijuna
dolazaka turista, koji su ostvarili više od 11 milijuna noćenja, što je
oko odnosno više od polovice dolazaka odnosno noćenja od početka
godine, objavila je u srijedu Hrvatska udruga turizma (HUT) u
najnovijem newsletteru “Croatia Tourism & Travel Weekly”.
Naime, Hrvatsku je od početka godine posjetilo više od 3,2 milijuna turista, koji su ostvarili više od 18 milijuna noćenja.

HUT u svojoj tjednoj publikaciji navodi kako je u posljednjih tjedan dana ostvareno gotovo pet milijuna noćenja, a posljednja četiri dana zaredom bilježi se više od 630.000 noćenja dnevno. U newsletteru ističu kako hrvatska obala u srpnju ima najbolju epidemiološku sliku, što potvrđuje i rast broja gostiju na cijeloj obali, uključujući i Dalmaciju.

Po podacima HUT-a, među obalnim županijama rekorder je Zadarska županija, koja je dosegnula razinu od gotovo 62 posto dolazaka (200 tisuća) i više od 67 posto (dva milijuna) prošlogodišnjih noćenja u srpnju.
Najviše inozemnih gostiju je iz Njemačke, potom Slovenije, Češke, Austrije i Poljske.

Trenutno su u Hrvatskoj otvorena 802 hotela i 407 kampova i svakodnevno se otvaraju novi turistički objekti i sadržaji u destinacijama diljem obale, ističu iz HUT-a.

Po podacima koje iznose, turisti su od početka godine najviše noćenja ostvarili u objektima u domaćinstvu, više od 7 milijuna, zatim u kampovima 3,4 milijuna noćenja te u hotelima 2,6 milijuna noćenja.
“U gotovo pet mjeseci otkada je u Hrvatskoj zabilježen prvi slučaj zaraze COVID-19, koji je bio uvezen, još nema službenih informacija da se iti jedan od državljana drugih država zarazio u komercijalnom smještaju u
Hrvatskoj”, stoji u newsletteru HUT-a.

Hrvatska i dalje, u usporedbi sa svojim glavnim konkurentima na Mediteranu, ima najbolju epidemiološku sliku i najmanje aktivnih slučajeva, odnosno situacija u ključnim turističkim destinacijama na obali i priobalju i dalje je iznad nacionalnog prosjeka i premašuje razinu najsigurnijih EU članica. Hrvatska nastavlja biti najsigurnija,
najbliža i najprihvatljivija destinacija za odmor na Mediteranu svim gostima iz EU, ističu iz HUT-a.

Podsjećaju i da je Hrvatska turistička zajednica odlučila uložiti dodatnih milijun kuna u komunikacijsku kampanju s ciljem brzog i pravovremenog obavještavanja javnosti o svim novonastalim promjenama u segmentu putovanja s naglaskom na Hrvatsku kao sigurnu i dostupnu turističku destinaciju. (Hina/FaH)

Pratite nas na društvenim mrežama!