Namazi – Za doručak, brzi obrok i palačinke

Da su namazi iznimno popularni među hrvatskim potrošačima pokazalo je i ovo naše
istraživanje, a to najzornije potvrđuje podatak da čak 99,4% naših građana
konzumira ove proizvode. Svakodnevno ih konzumira 14,8% građana, dok 39,4%
njih namaze konzumira nekoliko puta tjedno, a 22,7% barem jednom tjedno.
Konzumenti namaza najčešće konzumiraju uglavnom mliječne namaze (njih 35,2%) i
paštetu (32,3%), dok su džemovi, marmelade i pekmezi (18,2%) te čokoladni
namazi (13,2%) prvi izbor za nešto manji broj građana.

S druge strane, uz palačinke konzumenti namaza najviše vole jesti slatke namaze i to
podjednako džem, marmeladu ili pekmez (47,3%) i čokoladni namaz (45,1%).
Najčešća prilika za konzumaciju namaza je doručak (56,8%), dok je značajno
manjem udjelu konzumenata namaza najčešća prilika brzi obrok (23,9%). Nadalje,
svaki osmi konzument namaze konzumira najčešće uz palačinke (12,6%). Zanimljivo
je da većina konzumenata namaza (60,3%) ne priprema vlastite namaze, dok njih
39,7% ipak priprema ove proizvode u kućnoj radinosti.

Istraživanje su tijekom lipnja 2020. godine proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija
Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih
od 16 godina. U sklopu istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri
veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva
pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu
ispitanika.

Izvor: Ja TRGOVAC 

Pratite nas na društvenim mrežama!