Nastavlja se promocija Hrvatske na jednom od vodećih francusko – njemačkih TV kanala ARTE TV

Francusko – njemački TV kanal ARTE, emitirao je polusatnu emisiju o
bogatoj tradiciji vinogradarstva u Hrvatskoj. Emisija Des vignerons et
des hommes (Vinogradi i ljudi), u suradnji producentske kuće Grand
Angle s Predstavništvom HTZ-a u Francuskoj, predstavila je
dvadesetak svjetskih vinorodnih destinacija, a uz Hrvatsku
predstavljene su i države poput Argentine, Italije, Australije, Čilea,
Portugala, Grčke i Japana.

„Ovo je samo jedan u nizu projekata kojima ciljanu publiku upoznajemo s manje znanim činjenicama iz naše
bogate baštine. „Vinogradi i ljudi“ značajna je emisija za promociju na važnom francuskom tržištu koje
posebno prepoznaje izvrsnost gastronomije i enologije te će se ova promocija zasigurno pozitivno reflektirati i
na buduće dolaske s ovog tržišta tijekom cijele godine“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica
predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj.

Emisija „Vinogradi i ljudi“ predstavlja bogatu povijest vinogradarstva Dalmacije, regije koja obiluje najstarijim
vinogradima na Mediteranu. Preko vinograda Hvara, Brača, Korčule i Primoštena francuski gledatelji otkrivaju
bogatu povijest dalmatinskog vinogradarstva od antičkog doba do danas, dok su kroz razgovore s poznatim
hrvatskim vinarima predstavljena neka od najkvalitetnijih hrvatskih vina i dalmatinske autohtone sorte. Emisija
stavlja naglasak i na novu generaciju hrvatskih vinara koja je unijela polet u tradiciju dalmatinske vitikulture, a
gledateljima su predstavljeni jedinstveni terasasti vinogradi koje su dalmatinski vinogradari uredili još u 19.
stoljeću.

„Više od 800 tisuća gledatelja, koliko prati popularni kanal ARTE, kroz ovu će emisiju bolje upoznati tradiciju i
raznolikost hrvatske enologije, koja, uz gastronomiju, postaje sve važniji turistički proizvod, posebice u
posezoni. Na ovaj način zadržavamo prisutnost i vidljivost na nama važnima francuskom i njemačkom tržištu“,
istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, najavivši kako će ekipa ARTE TV-a sredinom rujna u Hrvatskoj
snimati nove emisije posvećene bogatom naslijeđu Nikole Tesle i Ivana Meštrovića, a priprema se i zaseban
film o tradiciji proizvodnje maslinovog ulja.

Ciklus odličnih članaka i emisija o Hrvatskoj u francuskim medijima nastavljen je i objavljenom
velikom reportažom o Splitu u jednom od najčitanijih francuskih dnevnih tiskovina 20 Minutes, čiju tiskanu
verziju dnevno prati gotovo četiri milijuna ljudi. U reportaži je Split prozvan zvijezdom hrvatskog turizma, a
istaknuti su i drugi gradovi u regiji poput Trogira, Klisa i Solina.

Pratite nas na društvenim mrežama!