Gradonačelnik Mario Rajn obišao gradilište nadvožnjaka u Križevcima – vrijednost investicije 49 milijuna kuna: 40 godina iščekivanja

Gradonačelnik Mario Rajn i inženjer Ozren Gverić u ime investitora Hrvatskih cesta obišli su danas gradilište nadvožnjaka u Križevcima te dali izjave novinarima o ovoj velikoj investiciji.
Gradonačelnik je naglasio iznimni značaj ovog projekta:

Nakon 40 godina iščekivanja, stajanja na rampi i određene nesigurnosti
prilikom ulaska u grad, drago mi je da ulazimo u izgradnju treće faze
nadvožnjaka. Treća faza su spojne ceste koje Grad Križevci financira iz
svog proračuna, a jednom kad se završi cijeli projekt, imati ćemo zaista
bitno drugačiji ulaz u grad. Svi oni koji dolaze kao turisti, gosti ili putnici
kroz naš grad imati će nesmetan ulaz u grad i jednu drugačiju vizuru
grada. Siguran sam da će cijelo ovo područje s izgradnjom
nadvožnjaka, s kružnim tokom na križanju Tomislavove i Gundulićeve
ulice, s izgradnjom novog parka pored Željezničkog kolodvora i novog
parkirališnog prostora pored samog kolodvora, ovaj ulaz u grad u
slijedeću godinu dana izgledati bitno drugačije, modernije i ono što
grad Križevci zaista zaslužuje. – rekao je gradonačelnik Mario Rajn i
zahvalio Hrvatskim cestama na kvalitetnoj suradnji i partnerskom
odnosu i što se dobiva nadvožnjak koji je bio jedna od najkritičnijih
točaka ulaska u grad.

Prosječno je u radnom danu rampa bila spuštena unutar jednog sata i
do 15 minuta što čini ogromnu gužvu pogotovo zbog činjenice da dobar
dio podravskog dijela naše zemlje upravo prolazi kroz Križevce, kroz
centar grada kako ušao na čvorište brze ceste prema Zagrebu. Ovo je
iznimno bitan projekt, naravno i u kontekstu izgradnje brzog kolosjeka
pruge i nastavka izgradnje brze ceste prema Vojakovačkom Kloštru,
odnosno Koprivnici. Ovo je čvorište koje je i prije tih radova bilo itekako
problematično, usko grlo grada i zaista mi je drago da se ovim
projektom to rješava. U svim budućim projekcijama izgradnje II
kolosjeka pruge ne postoje više cestovni prijelazi. Upravo zato imamo i
pristupnu cestu na sam nadvožnjak kojem je investitor Hrvatske ceste,
a cesta ispod spojnog nadvožnjaka bi trebala promijeniti dinamiku
prometa i to upravo investira Grad Križevci. To je već spomenuta treća
faza, izgradnja počinje u prosincu, rok izgradnje je pet mjeseci kako bi
svi radovi na nadvožnjaku i oko nadvožnjaka završili do sredine
slijedeće godine – pojasnio je gradonačelnik.

U ime investitora Hrvatskih cesta d.o.o. obratio se inženjer Ozren Gverić:

Investicijski građevinski projekt koji provode Hrvatske ceste
predstavlja izmještanje državne ceste D22. Ova cjelokupna izgradnja u
duljini 950 metara zapravo predstavlja prometni, cestovni spoj grada
Križevaca sa brzom cestom, odnosno državnom cestom D10. Sve to se
provodi preko deniveliranog novog raskrižja pošto se radi o križanju
državne ceste i željezničke pruge od međunarodnog značaja. Centralna

građevina na toj denivelaciji je upravo cestovni nadvožnjak čija duljina
je 206 metara i u fazi smo dovršetka donjeg ustroja i montaže nosača .
Počeli su radovi i na gornjem ustroju. Cijelokupnom trasom od 950
metara bit će izgrađene obostrane pješačko-biciklističke staze. Radi se i
most preko potoka Vrtlin i rekonstrukcija Gundulićeve ulice kao nova
priključna prometnica prema glavnom željezničkom kolodvoru u
Križevcima.

Sama investicijska vrijednost koju financiraju Hrvatske ceste iznosi blizu 49
milijuna kuna i rok završetka bi trebao biti u lipnju, odnosno ugovoreni rok
je 18 mjeseci – rekao je inženjer Ozren Gverić i zahvalio na suradnji Gradu
Križevcima i svim tvrtkama koje su vlasnici instalacija na ovom području.

Tekst: ji/radiokrizevci.hr

Foto: šv/radiokrizevci.hr

Pratite nas na društvenim mrežama!