Birajte zdravije varijante grickalica

Osobe koje i do osam sati provede u uredu u radnom stolu obično uvijek imaju neke grickalice. No, to je vrlo štetno. Kilogrami se doslovce lijepe, teško je vratiti liniju, a liječnici upozoravaju da grickalice nisu dobre za zdravlje. Brzoj i nezdravoj hrani teško je odoljeti. Ljudi čak i nesvjesno jedu čokoladice ili grickalice, dok neki tvrde kako slatkišima i različitim grickalicama razbijaju monotoniju na poslu. Osim normalnog obroka ljudi tijekom radnog dana popiju nekoliko šalica kave, pojedu jednu-dvije čokoladice te vrećicu grickalica ili čipsa, a sve to pretvara se u neželjene masnoće. Ljudi se slabije kreću te samim time mnogo lakše dobivaju na težini, dok im mršavljenje baš i ne ide od ruke. Javljaju se i problemi s probavom, a te osobe podložnije su bolestima, povećava se rizik od srčanih bolesti, astme i dijabetesa. Iako je teško odoljeti grickalicama koje konzumirate čak i onda kada ne osjećate glad, stručnjaci savjetuju kako je nužno što prije riješiti se te ružne navike.

Pokušajte i na poslu što češće jesti zdravu hranu, a s obzirom na to da je fizička aktivnost nužna kako biste sačuvali zdravlje, šetajte što češće. Pečeni čips i pečeni tortilja čips imaju manje kalorija i masnoća nego prženi čips, iako i pečeni čips može sadržavati mnogo soli. Nezasoljeni pereci od cjelovitih žitarica i kokice imaju nizak udjel masnoća, a ako se odlučite za te zdravije varijante grickalica, u organizam ćete također unijeti i dodatnu količinu vlakana, što ih svakako čini boljim izborom. Ostale zdravije varijante, uključuju čips od povrća i jabuke koji sadrže manje natrija. Kokice pečene na kokosovom ulju imat će manje kalorija. Možete im dodati morsku sol, malo kajenskog papra, pa čak i malo šećera, ako želite jedinstveni okus.

Orašasti plodovi jedan su od najboljih izbora za međuobrok, jer sadrže mnoštvo hranjivih tvari, poput proteina i mononezasićenih masti. No, ne pretjerujte. – prenosi tportal.

Foto: Wikipedia

Pratite nas na društvenim mrežama!