Čokolada i kofein

Kofein ne nalazimo samo u kavi već u sljedećim namirnicama:

Čokolada
Svaka čokolada sadrži malo kofeina jer sadrži kakao. Tamna čokolada sadrži najviše kakaa, pa sukladno tome i kofeina. Neke čokolade su dodatno obogaćene kofeinom jer služe za brzo podizanje energije.

Sokovi
Gazirani sokovi su poznati po tome što sadrže kofein (i obilje nezdravih šećera). Neke vrste gaziranih sokova sadrže čak 23 miligrama kofeina u samo 250 ml. Stoga se nemojte zavaravati i piti sokove prije spavanja (ili uopće), naročito ako ste osjetljiviji na kofein.

Kapsule za mršavljenje
Kofein ne čini puno za vašu tjelesnu težinu, ali proizvođači pilula za mršavljenje nerijetko pretjeruju s dodavanjem kofeina. Neki proizvodi sadrže prekomjerne količine kofeina! Ponekad samo jedna kapsula može sadržavati istu količinu kofeina kao i 12 šalica kave. Svakako se nadamo da uopće ne uzimate kapsule za mršavljenje!

Čajevi
Zeleni i crni čajevi sadrže najviše kofeina i to u dovoljnoj mjeri da svoju šalicu kave možete zamijeniti čajem, pogotovo u popodnevnim satima jer je čaj nešto blaži od kave i neće uzrokovati smetnje u spavanju.

Izvor: Centar zdravlja
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama!