Trendovi njemačkih putnika u 2021.

Prema Booking.com analizi, 56 posto putnika će prilikom putovanja biti opreznije, ali će i dalje putovati, dok će 38 posto Nijemaca imati strože kriterije pri odabiru smještaja, a pri tome će posebno voditi računa o zdravlju, higijeni, čistoći i sigurnosti. Više od polovice ispitanika radije će izabrati smještaj i destinaciju s jasno naznačenim mjerama sigurnosti.

Generalni trendovi putovanja u 2021. godini prema Booking.com analizi su samostalna, luksuzna i kraća putovanja, kulinarski užici i regionalna hrana te odmor s obitelji i prijateljima. 60 posto sudionika istraživanja za ljeto 2021. priželjkuje „opuštajući odmor i uživanje u lokalnim gastro specijalitetima“.

Najveća svjetska tražilica za kuće za odmor HomeToGo također je provela istraživanje i to na 16 milijuna korisnika. Istraživanje je pokazalo kako će 70 posto ispitanika putovati u ovoj godini, 71 posto će putovati autom, a 61 posto preferira kuću za odmor u prirodi. Prema FeWo-direktu, potražnja za kućama za odmor daleko od gradova porasla je za 650 posto u drugoj polovini 2020.

Također, Njemačka udruga turizma DRV predstavila je novi trend „home officea na sunčanoj lokaciji“, takozvanog Bleisure Worka – Business and Pleisure Work. Ispitanici koji već sada istražuju takve mogućnosti su uglavnom muškarci od 19 do 39 godina na srednjim i višim menadžerskim pozicijama.

Izvor: Minitarstvo turizma i sporta
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama!