Koje aplikacije za online dating najviše koriste Hrvati?

Vremena se evidentno mijenjaju. Sumnjamo da bi naše bake prepoznale (ili odobrile) načine na koje suvremeni čovjek ulazi u nove odnose. One staro-holivudske klasične romanse zamijenile su neke nove. I da se razumijemo, to ne predstavlja ništa strašno. Jer je, zapravo, svako vrijeme svojim žiteljima serviralo nove recepture stvarnosti, samo što mi živimo u vremenu koje se kotrlja mnogo brže nego bilo koje vrijeme prije njega. Razvoj tehnologije tome je, dakako, glavni katalizator. Otkako je internet pokorio svijet, ništa više nije isto. Većina našeg postojanja preselila se gotovo doslovno u virtualni svijet. Online radimo, online kupujemo, online plaćamo račune, online naručujemo Orbit žvakaće gume. Shodno tome, onlinenu se prilagodilo i dejtanje pa tako gotovo više i ne možemo reći da postoji čovjek kojeg ove obrasci nove stvarnosti nisu okrznuli. Ili?

Koje platforme najviše koristimo?  

Po prepoznatljivosti prednjači Tinder, za kojeg je čulo 80.7% ispitanika. Drugo mjesto drži Badoo, za kojeg zna 61.3% ispitanika. Na trećem mjestu je aplikacija OkCupid (21.3%), zatim Grindr (16.7%), a za Bumble je čulo 12.9% ispitanika.

44% ispitanika koristi neku od aplikacija. Najviše ih koristi Tinder (67% korisnika), na drugom mjestu je Badoo (42.2% korisnika), na trećem mjestu je Grindr (10.4%), na četvrtom OKCupid (10.2%), a na petom je mjestu Bumble (6.3%). Ako vas zbunjuje zašto je zbroj ovih postotaka veći od 100, to je zato što neki ispitanici koriste više od jedne aplikacije.

Najkorištenija aplikacija je Tinder (67% korisnika) , zatim slijedi Badoo (42.2% korisnika), na trećem mjestu je Grindr (10.4% korisnika), na četvrtom OkCupid (10.2% od korisnika), a na petom je mjestu Bumble (2.8% od ukupnog broja, 6.3% od korisnika). 

Ako vas čudi zašto je zbroj ovih postotaka veći od 100, odgovor je vrlo jednostavan. Neki od korisnika imaju više od jedne aplikacije. To su puno češće muškarci nego žene, a oni su se u našem istraživanju pokazali i kao aktivniji korisnici ovih aplikacija. To je u skladu s nekim drugim istraživanjima o aplikacijama za upoznavanje, u kojima je pronađena razlika u „strategijama“ korištenja ovih aplikacija između spolova. Čini se da muškarci češće igraju na „zakon velikih brojeva“- više koriste aplikacije i aktivniji su na njima, za razliku od žena koje su nešto izbirljivije- stereotipno, zar ne? 

izvor: tportal, im/radiokrizevci.hr

Foto: pixabay.com

Pratite nas na društvenim mrežama!