Dolaskom proljeća stiglo je vrijeme za smoothie

Pripremom smoothieja s povrćem ćete povećati unos nutritivnih spojeva na ukusan jednostavan način. Možda niste ljubitelj ovog povrća, ali u sastavu smoothieja njihov okus skoro nećete ni osjetiti.

Špinat
Jako je dobar izvor željeza i stručnjaci preporučuju da ga previše termički ne obrađujete. Upravo zato je priprema smoothieja sa špinatom odličan izbor.

Kelj
Kelj je jako dobar izvor željeza i vitamina K. Jako dobro se slaže s limunom, đumbirom, jabukom i bananama.

Grašak
Grašak je jako dobar izvor proteina. Smoothie s graškom može biti zamjena za uobičajeni obrok. Grašak ima blag okus i odlično se slaže s bobičastim voćem i mangom.

Krastavci
Svježi krastavci će smoothie učiniti osvježavajućim i još ukusnijim. Krastavac sa sastoji od velikog postotka vode, što znači da je jako dobar za hidrataciju.

Brokula
Brokula je jedna od najzdravijih namirnica. Jako je dobar izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, folne kiseline, kalija i mangana.

I ne zaboravite – ME = YOU! <3

Foto: Pixabay
Izvor: Centar zdravlja

Pratite nas na društvenim mrežama!