HGSS-ova Izložba „Trending #HGSS70“ nagrađena Grand PRixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću

Prva hrvatska izložba tweetova „Trending #HGSS70“, događaj posvećen 70. obljetnici postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja koju je služba postavila u rujnu 2020. s agencijom CTA komunikacije, osvojila je Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u kategoriji komunikacije događaja. Nagrada je to kojom se preko deset godina nagrađuju najbolji komunikacijski projekti u Hrvatskoj i regiji, a stručni žiri prepoznao je kreativnost i učinkovitost objava koje su izrazito brzo privukle veliku pozornost javnosti i medija. 

U HGSS-u se za cjelovitu komunikaciju brine Komisija za informiranje i analitiku, a nama, članovima komisije, ovo je golemo priznanje. Hvala svim kolegama i kolegicama na predanom radu i trudu, kao i agenciji CTA komunikacije koja nam je pomogla kako osmisliti i postaviti Izložbu, tako i doprijeti do svih onih koji su nas na bilo koji način podržali. S godinama smo uvidjeli da Hrvati vole informacije dobivati u šaljivom obliku, ali se i našaliti na svoj i tuđi račun, stoga ćemo ovaj Grand PRix shvatiti kao poticaj da nastavimo sa svojim prepoznatljivim šalama s ozbiljnom i edukativnom porukom“, istaknuo je Jadran Kapović, pročelnik HGSS-ove Komisije za informiranje i analitiku. 

Izložba tweetova bila je postavljena od 19. do 25. rujna u zagrebačkoj Uraniji – prostoru kreacije, gdje su se okupljeni prisjetili simpatičnih rečenica objavljenih na Twitteru HGSS-a poput: „Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no zaista ne želite naše društvo dok ste na odmoru“ zbog kojih su mnogima jedan od najdražih komunikatora na društvenim mrežama. U pandemijskoj godini, izložbu edukativnog, šaljivog, ali i dramatičnog sadržaja oblikovali su i najavljivali na sebi svojstven način pa je tako jedna od omiljenih najava bila: „Rijetka situacija u kojoj mi šaljemo lokaciju, a vi dolazite“. 

„Zahvaljujem HGSS-u na povjerenju koje su nam ukazali i cijelom timu CTA komunikacija čija je kreativnost i ustrajnost omogućila postavljanje jedne izložbe u doba pandemije i njenu vrsnu komunikaciju. Prošla godina za sve nas je bila izazovna, a ovime smo pokazali kako se uz pravi pristup zaista može sve. Veliko hvala svim našim partnerima, timu 2Dizajnera, Jeleni Devčić iz tvrtke Invictus te vodstvu Uranije – prostora kreacije koji su donirali svoj rad. Hvala i žiriju HUOJ-a koji je nagradio trud svih uključenih, a našim sufinalistima iskrene čestitke“, istaknuo je Petar Tanta, direktor komunikacijske agencije CTA komunikacije.

Stručni žiri je HGSS-ovu komunikaciju već jednom nagradio, i to 2017. titulom Komunikatora godine. Dodjela nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću drugi put zaredom održala se u online izdanju radi poštivanja mjera fizičkog distanciranja, a HGSS je u završnicu ušao s komunikacijom događaja „Heineken 0.0 Karlovački cener“, agencije „Izvan fokusa“ te komunikacijom i organizacijom Press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture „Rijeka 2020“, agencija Madison Consulting i Media Val. 

Izvor i foto:  mediji@hgss.hr

Pratite nas na društvenim mrežama!