Do sreće, zdravlja i vitkog tijela uz sljedeće savjete

Kod zdravog načina življenja potrebno je imati raznoliku prehranu koja uključuje različite skupine namirnica kako bi se osigurale esencijalne aminokiseline: mahunarke, žitarice, orašasto voće, i sjemenke.

Ako ste razmišljali o prelasku na veganski način prehrane razveseliti će vas činjenica da je veganska prehrana poprilično jednostavna jednom kad se malo uhodate. A da vam u tome pomognemo donosimo popis namirnica koje treba imati svaka veganska kuhinja.

– voće i povrće svih sorti – posadite sami, kupite na križevačkoj tržnici ili od lokalnih OPG-ova
-mahunarke i žitarice – grah, slanutak, leća, grašak, heljda, ječam, proso, zob, kuskus, quinoa, raž, pir, tef
-orašasti plodovi i sjemenke – orasi, indijski oraščići, bademi, kikiriki, pistacija, chia, lan, sezam
-alternativa za mliječne proizvode – biljno mlijeko i jogurt, veganski maslac i sladoled
– ulja – maslinovo, sezamovo, bučino i repičino ulje, kokosova mast
– slatko – med, tamna čokolada, javorov sirup i sirup od datulja
– ostalo – začini svih vrsta, igrajte se i kombinirajte po želji

Za početak, uzmite 2 namirnice iz svake kategorije, to će vam biti dovoljno za igranje u kuhinji, a s vremenom ćete se lako nadograđivati.

Krećite se, pijte vodu i gajite pozitivne misli – dobar tek i živjeli!

radiokrizevci.hr
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama!