Kako mnoge turističke zemlje pokušavaju privući goste – uključila se i Hrvatska

Mediteran koji u normalnim godinama privlači otprilike trećinu svih svjetskih turista i u 2021. bit će najpoželjnije ljetno odredište, piše u nedjelju Večernji list.

Mnoge turističke zemlje ovih dana pojačano nastoje skrenuti turiste sebi. U tom društvu su uz Hrvatsku, koja je prije nekoliko dana lansirala kampanju sa stranim turistima u glavnoj ulozi “Trust me, I’ve been there”, Francuska, Grčka, Španjolska, Turska, Austrija…

Zahvaljujući cijepljenju i tzv. zelenoj putovnici svi u utrku za goste ulaze s povećanim apetitima. Hrvatska, koja je lani ostvarila svako drugo noćenje iz rekordne 2019., sada cilja barem 60 posto turističkog prometa iz te godine. Grčka, koja se poigrala s hitom Beatlesa “All You Need is Love” i prije nekoliko dana pokrenula šestomjesečnu kampanju pod sloganom “All you want is Greece” cilja 50 posto rezultata iz 2019.

Zemlja koja je lani uprihodila samo četiri milijarde eura od turizma (u 2019. 18 mlrd. eura) nada se najvećom kampanjom u posljednjem desetljeću privući oko 15 milijuna turista. Grčka je promocija fokusirana na prirodne ljepote zemlje i sigurnost od korone, što u svoju promidžbu nastoje ukomponirati mnoge zemlje.

Hrvatska se po tom pitanju pozitivno izdvojila još u veljači kampanjom “Safe stay in Croatia”, a koliko udovoljavanje stranim gostima može biti hod po rubu pokazalo se s turskom porukom “Enjoy, I’m vaccinated’. Ogorčenje u turskoj javnosti prvo su izazvale mjere prema kojima su oni trebali ostati izolirani u kući dok je turistima, koji su u kratkom posjetu, dopušteno izuzeće.

Izvor: večernji list

Pratite nas na društvenim mrežama!