U prehranu uvrstite zdrave žitarice

Žitarice koje sadrže visok udio proteina važne su zbog bjelančevina, vlakana, vitamina, minerala i drugih hranjivih tvari koje donose benefit ljudskom tijelu. Ukusnih varijanta je bezbroj – primjerice možete ih kombinirati s lukom, mrkvom, feta sirom, svim vrstama povrća koje se nađu u kućanstvu, orašastim plodovima, sjemenkama…. Ne zaboravite na igru začinima! 😉

POPIS ZDRAVIH ŽITARICA
Pir – u 100 grama pir sadrži 14,6 grama proteina
Kvinoja – u 100 grama kvinoja sadrži 14 grama proteina, dobar je izvor vlakana, željeza i magnezija
Amarant – u 100 grama amarant sadrži 13,6 grama proteina, bogat je vlaknima i mineralima poput željeza, magnezija i cinka
Kus-kus – u 100 grama kus-kus sadrži 3,8 grama proteina
Proso – u 100 grama proso sadrži 3,5 grama proteina, dobar je izvor željeza i B vitamina
Heljda – u 100 grama heljda sadrži 3,4 grama proteina. Također, heljda je bogata vlaknima, a siromašna šećerom i masnoćama

radiokrizevci.hr
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama!